Поиск по базе сайта:
Лабораторна робота №2 Тема: Створення, компіляція та виконання першого програмного проекту. Використання елементів управління Завдання 1 Будь-яким icon

Лабораторна робота №2 Тема: Створення, компіляція та виконання першого програмного проекту. Використання елементів управління Завдання 1 Будь-яким




НазваЛабораторна робота №2 Тема: Створення, компіляція та виконання першого програмного проекту. Використання елементів управління Завдання 1 Будь-яким
Дата конвертації14.11.2012
Розмір79.9 Kb.
ТипЛабораторна робота
1. /Лабораторна #2/Лабораторна 2.docx
2. /Лабораторна #2/Лабораторна 2а.docx
Лабораторна робота №2. Тема: робота над проектом. Обробник подій
Лабораторна робота №2 Тема: Створення, компіляція та виконання першого програмного проекту. Використання елементів управління Завдання 1 Будь-яким


Лабораторна робота №2

Тема: Створення, компіляція та виконання першого програмного проекту. Використання елементів управління

Завдання 1

  1. Будь-яким відомим вам способом запустіть середовище візуального програмування Visual Basic і відкрийте проект Знайомство, створений на попередньому занятті.

  2. Двічі натисніть лівою клавішею миші кнопку з написом Закрити, розміщену на формі проекту.

  3. Відредагуйте обробник події Click цього об’єкта.

  4. Збережіть змінений проект.

  5. Запустіть програму на виконання.


Рис1.а Форма до натискування кнопки «Підтвердити»
Якщо на екрані компіляції виникли помилки, перевірте і виправте текст створеного Вами коду. Повторно запустіть його на виконання .

  1. Перевірте правильність роботи створеного проекту.

  2. Збережіть змінений варіант проекту.

  3. Виконайте компіляцію перевіреного проекту і закрийте його.

  4. Перевірте працездатність відкомпільованого вами проекту.


Рис1.б Форма після натискування кнопки «Підтвердити»
Доповніть проект новими кнопками та створіть необхідні поля для введення даних користувачем з клавіатури, забезпечивши при цьому умови для реалізації простого діалогу між системою та користувачем, які обмінюватимуться інформацією (за зразком рис. 1а та 1б). Зверніть увагу, після виконання команди «Підтвердити» в нижній лівій частині поля з’являються введені значення прізвище та ім’я а у заголовку вікна відтворюється три компоненти: Приємно познайомитися, Ім’я та Прізвище учасника діалогу. Кнопка Вихід, завершує роботу програми.

Результат: Завершене завдання слід відкомпілювати за берегти у Вашій папці з назвою «Будьмо знайомі». Перевірте у вашій папці (проект 2.1) повинно бути 5 файлів.


Завдання 2

На складі комірник отримує товар, який упакований у контейнери. В кожному контейнері міститься кількість одиниць продукції. Створіть програму «Помічник комірника», яка дозволить виконати розрахунок загальної кількості отриманого товару, за зареєструє прізвище та ім’я кур’єра, який доставив товар.

Перш за все необхідно створити форму, на якій слід розмістити необхідні об’єкти



На формі, яку слід назвати «Помічник комірника» розміщені об’єкти label (для розміщення написів); TextBox (для введення чисел) PictureBox (для розміщення малюнка), а також дві кнопки CommandButton (для виходу з програми та для виконання розрахунків). В нижній частині розташовані напис та поле для введення кур’єра який доставив товар.

Для виконання розрахунків слід описати процедуру для події натискання на кнопку «Вихід» та «Розрахувати». В попередньому завданні ми працювали з текстовими даними і проблем не виникало. Тепер же, описавши процедуру присвоєння та вказавши дію додавання значень полів Text1… Text5 і Text6 … Text 10 ми отримаємо досить дивний на перший погляд результат. Справа в тому, що ввівши в поля цифри ми не вказали програмі, що їй слід сприймати дані як числа. Саме тому замість математичного додавання, вона виконала текстове складання. Щоб уникнути такої проблеми слід скористатися функцією Val, яка здійснює перетворення текстової інформації в числову. Зустрівши перший нечисловий символ, вона повертає число, яке прочитала до цього моменту. Для виклику функції слід записати назву функції Val, а потім в круглих дужках повинен бути записаний її аргумент. Наприклад: Val (123).

Створена нами програма, проводить розрахунки і забезпечує безпомилкові розрахунки. Але, уявіть таку ситуацію, на склад прибуло декілька машин з товаром. І комірник провів розрахунки з першою, а під час роботи з іншою відволікся, а потім повернувся і побачив результат розрахунку… При цьому про факт натискування на кнопку розрахувати він не пам’ятає. Так це останній розрахунок чи попередній ?

Щоб уникнути такої ситуації нам слід доповнити програму процедурами, які будуть очищати результуючі комірки в разі початку нового вводу даних. Для цього нам слід описати процедуру присвоювання пустого значення для кожного об’єкту Text1 – Text10 → Label11.Caption = ""

Наша програма розростається в розмірах і настане час, коли пригадати який елемент за що відповідає буде складно. Тому в Visual Basic можна створювати коментарі які відділяються від програмного коду знаком апострофа « ’ ». В разі коли необхідно коментар розмістити на декілька рядків в кожному рядку перед текстом коментаря встановлюють знак апострофа. Коментар виділяється зеленим кольором.

Результат: Завершене завдання слід відкомпілювати за берегти у Вашій папці з назвою «Помічник комірника». Перевірте у вашій папці (проект 2.2) повинно бути 5 фалів.


Завдання 3

Перетворювач відстаней. Створіть програму, яка призначена для переводу величини відстані у кілометрах, яку ввів користувач, в інші одиниці вимірювання відстані: міліметри; сантиметри; метри; дюйми; милі та фути.

Після того, як користувач веде відстань у кілометрах, та натисне кнопки Перетворити, на формі повинні висвітися результати перетворень.

Для розрахунків скористайтеся співвідношеннями відстаней які подані в таблиці.

Км

м

см

Мм

дюймм

миля

Фут

1 KM =

1000

100 000

1 000 000

39 370

0,6214

3281

Якщо після переведення користувач уводить нове значення відстані, визначене в кілометрах, значення попередньої відстані, визначені в інших одиницях, відразу мають бути видалені.

Перевірте правильність роботи створеної вами програми за допомогою наведених нижче тестів.

Км

м

см

мм

Дюймм

миля

Фут

4

4000

400000

4000000

157480,…

2,486…

13123,…

14,7

14700

1470000

14700000

578740,…

9,136…

48228,…

6,2

6200

620000

6200000

244094,…

3,853…

20341,…

Результат: Завершене завдання слід відкомпілювати за берегти у Вашій папці з назвою «Перетворювач відстаней». Перевірте у вашій папці (проект 2.3) повинно бути 5 фалів.

Завдання 3

Створіть «температурний конвертор» — програма, яка призначена для перерахунку значення температури яку вводить користувач в градусах Цельсія, у значення, визначені за шкалами Фаренгейта, Реомюра та Кельвіна. Для цього виконайте такі дії:

  1. Визначте співвідношення між температурами за шкалами Цельсія, Фаренгейта, Реомюра та Кельвіна.

  2. Знайдіть формули переведення температури, визначеної за шкалою Цельсія, у температуру, визначену за іншими температурними шкалами.

  3. Розробіть програму Температурний конвертор, що реалізовуватиме це перетворення. Вигляд графічно форми розробіть самостійно.

  4. Перевірте правильність розробленої програми за наданими та самостійно розробленими тестами.

Шкала




Цельсія

Фаренгейта

Реомюра

Кельвіна

25

77

20

298

36

96,8

28,8

309

120

248

96

393

Результат: Завершене завдання слід відкомпілювати за берегти у Вашій папці з назвою «Температурний конвертор». Перевірте у вашій папці (проект 2.4) повинно бути 5 фалів.




Схожі:




База даних захищена авторським правом ©lib.exdat.com
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації