Поиск по базе сайта:
Протокол засідання мк заступник директора з нр від № поурочно-тематичний план навчального предмету «Українська література» icon

Протокол засідання мк заступник директора з нр від № поурочно-тематичний план навчального предмету «Українська література»




Скачати 319.9 Kb.
НазваПротокол засідання мк заступник директора з нр від № поурочно-тематичний план навчального предмету «Українська література»
Дата конвертації03.12.2013
Розмір319.9 Kb.
ТипПротокол засідання

ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖУЮ:

Протокол засідання МК Заступник директора з НР

Від ________№ _______ ___________

__________________________


ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Навчального предмету «Українська література»

Кількість годин 140



№ уроку

Тема

Кількість годин

на тему

Кількість годин

на

урок




ВСТУП

1




1

Вступ. Українська література в контексті розвитку суспільства ІІ половини ХIХст.




1




^ ЛІТЕРАТУРА 70-90-х РОКІВ ХІХ СТ.

30




2

Література 70-90-х років ХІХ ст. Історико-культурні умови розвитку літератури. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм.




1

3

І.Нечуй-Левицький. Життєпис письменника. Творчість письменника – новий імпульс розвитку української літератури.




1

4

«Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору.




1

5

Проблема батьків і дітей у повісті «Кайдашева сім’я». Характеристика героїв. Роль діалогів.




1

6

Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі в повісті. Утвердження цінностей національної етики засобами комічного.




1

7

^ Панас Мирний. Життєвий шлях письменника. Загальна характеристика творчості.




1

8

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?»- перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство Панаса Мирного з Іваном Біликом. Історія написання роману, особливості композиції.




1

9

Панорама народного життя в романі П.Мирного та І.Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Еволюція Чіпки: від правдошукача до розбійника.




1

10

Жіночі образи в романі П.Мирного та І.Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Проблема життєвого вибору.




1

11

^ РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ №1

Зображення покріпачення України у романі «Хіба ревуть воли …»




1

12

Українська драматургія і театр 70–90-х рр. ХІХст.




1

13

І.Карпенко-Карий. Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності. Загальна характеристика творчості.




1

14

Комедія «Хазяїн». Проблематика та сюжет твору.




1

15

Трагікомедія «Мартин Боруля», її сценічний успіх. Дворянство як міф про краще життя.




1

16

Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Значення творчості І.Карпенка –Карого.




1

17

М.Старицький. Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності. Загальна характеристика творчості.




1

18

Пригодницький сюжет, драматизм історико-пригодницької повісті М.Старицького «Оборона Буші». Багатопроблемність твору. Образи та символи повісті. Особливості характеротворення. Композиційна роль пейзажів.




1

19

Б.Грінченко. Життя і творчість письменника. Багатогранність діяльності. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні «Каторжна». Психологізм твору.




1

20

КР №1 «Творчість І.Нечуй-Левицький, П.Мирний, І.Карпенко-Карий, М.Старицький, Б.Грінченко (Тестування).




1

21

Українська література наприкінці ХІХ - початку ХХ століть. Основні риси українського модернізму.




1

22

І.Франко. Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.




1

23

Лірика збірки І.Франка «З вершин і низин». Концепція поступу людства й незламний оптимізм у вірші «Гімн». Символ вічної жіночності, материнства й краси в поезії «Сікстинська мадонна».




1

24

Поетична збірка «Зів’яле листя». Емоційна гама почуттів ліричного героя в поезіях «Безмежне поле…», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня…», «Чого являєшся мені …» .Утвердження людських почуттів, ідеалу кохання.




1

25

«Декадент» - поетичне кредо І.Франка. Життєствердна позиція ліричного героя. Віра в майбутнє своєї нації у вірші-заклику «Розвивайся ти, широкий дубе…».




1

26

Поема «Мойсей»- одна з вершин творчості І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Неоромантичне звучання поеми.

Пролог до поеми «Мойсей» - заповіт І.Франка українському народові.




1

27

Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини в «Легенді про вічне життя» І.Франка. Взаємне кохання як критерій щастя.




1

28

Повість «Перехресні стежки». Художні шукання прозаїка.




1

29

Роль І.Франка у розвитку драматургії та театру. Драма «Украдене щастя».




1

30

^ Контрольний класний твір №1 за мистецькою спадщиною І.Франка.




1

31

Аналіз контрольного класного твору за мистецькою спадщиною І.Франка.

Значення творчості І.Франка, її актуальність (узагальнення та систематизація вивченого).




1




^ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 10 РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

35




32

М.Коцюбинський. Життя і творчість письменника, гуманізм світогляду. Загальна характеристика творчості.




1

33

Психологічна новела «Intermezzo».

Автобіографічна основа новели. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіка творчого процесу.




1

34

Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини в новелі. Символічні образи. Поетика імпресіонізму.




1

35

Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю в повісті «Тіні забутих предків». Духовний світ людини у зв’язку зі світом природи.




1

36

Фольклорне тло повісті М.Коцюбинського. Образи та символи . образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.




1

37

О.Кобилянська. Життя і творчість письменниці. Загальна характеристика творчості .

Проза О.Кобилянської - найяскравіша модель раннього українського модернізму. Повість «Людина»(оглядово).




1

38

Повість «Земля» - психологічне трактування вічних проблем (людини і землі, злочину і кари)на українському матеріалі. Проблема сакрально-містичного зв’язку людини із землею в повісті О.Кобилянської.




1

39

Розкриття споконвічного прагнення селянина бути господарем на землі. Трагічна історія родини Федорчуків – новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства в повісті «Земля».




1

40

Михайло і Сава - протилежні психологічні типи. Марійка та Івоніка- уособлення цінностей народної моралі в повісті О.Кобилянської «Земля».




1

41

Сава і Рахіра – втілення духовної деградації. Трагедія шляхетної, чутливої душі Анни в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя. Глибокий психологізм і символізм повісті О.Кобилянської «Земля».




1

42

^ РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ №2.

Урок-диспут «Відображення проблем фемінізму у творах українських письменників»




1

43

^ Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.




1

44

Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. Символічність, романтичні образи , прийоми контрасту, сильна вольова особистість у вірші «Contra spem spero!». Громадянська лірика Лесі Українки «І все-таки до тебе думка лине…», « To be or not to be?», «І ти колись боролась, мов Ізраїль…».




1

45

Утвердження духовної цінності почуття любові у віршах інтимної лірики «Все –все покинуть, до тебе полинуть…», «Уста говорять: «Він навіки згинув!»..».




1

46

Фольклорно-міфологічна основа сюжету драми-феєрії «Лісова пісня». Символічність образів мавки і дядька Лева - уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Поєднання високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша.




1

47

Природа і людина в драмі «Лісова пісня». Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей.




1

48

Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією в драмі-феєрії «Лісова пісня». Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.




1

49

^ Контрольний класний твір № 2 за літературною спадщиною Лесі Українки.




1

50

КР №2 М.Коцюбинський, О.Кобилянська, Леся Українка. Тестування.




1

51

Аналіз контрольного класного твору.

Творчість М.Коцюбинського, О.Кобилянської, Лесі Українки. Узагальнення та систематизація вивченого.




1

52

ПЧ №1 Леся Українка. «Блакитна троянда».




1

53

«Бетховен українського слова».

Життя і творчість ^ Василя Стефаника. Новела «Камінний хрест». Психологічне розкриття теми еміграції. Новаторство письменника.




1

54

Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею.




1

55

М.Вороний – «ідеолог» модернізації української літератури. Життя і творчість, багатогранна діяльність. Зміст і художні особливості поезій М.Вороного.




1

56

Мотив необхідності для поета бути «цілим чоловіком» у вірші «Іванові Франкові». «Блакитна панна» - єдність краси природи й мистецтва. Узагальнено – ідеалізований жіночий образ у вірші «Інфанта».




1

57

Світоглядні переконання ^ Олександра Олеся. Неоромантичні, символічні тенденції у творчості поета.




1

58

Майстерність у відтворенні настрою і почуття у поезії «З журбою радість обнялась», «Чари ночі». Експресивне висловлення патріотичних почуттів у вірші «О слово рідне! Орле скутий!..».




1

59

Драма Олександра Олеся «По дорозі в Казку». Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю.




1

60

^ РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ №3

Ліричні струни душі поетів. Виразне читання та обговорення поезій О. Олеся, М.Вороного.




1

61

Письменник, політик, художник… Життя і творчість ^ В. Винниченка.




1

62

Поєднання реалістичного змалювання дійсності й філософського підтексту в новелі «Момент».




1

63

Образ Панни – втілення ідеї вічної жіночності й краси. Імпресіонізм новели.




1

64

^ ПЧ№2 В.Винниченко «Чорна Пантера і Білий Ведмідь».




1

65

Література рідного краю.

Творчість Степана Васильченка.




1

66

КР №3 «Творчість В.Стефаника, М.Вороного, О.Олеся, В.Винниченка». Тестування.




1




^ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 рр.

30




67

Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм). Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Актуалізація проблем: митець і влада, свобода творчості.




1

68

Провідна роль поезії у 20-ті роки ХХ століття.

^ Павло Тичина – найбільший модерніст цього періоду трагізм життєвої і творчої долі. Феномен «кларнетизму».




1

69

П.Тичина. Звернення в поезіях до «вічних» тем, поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. Художнє відтворення народу, уславлення борців за вільну Україну.




1

70
^

Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х років.


Михайль Семенко – поет-футурист, сміливий експериментатор. “Бажання”, “Місто” й “Запрошення”.




1

71

^ Київські “неокласики». М.Зеров. Життєвий і творчий шлях, тематика, проблематика, основні мотиви творчості.




1

72

^ М. Рильський. Філософічність, афористичність лірики, пошук душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність у віршах М.Рильського “Молюсь і вірю...”, “Солодкий світ!..”.




1

73

^ РОЗВИТОК МОВЛЕНЯ №4

«П’ятірне гроно» нездоланих співців. Виразне читання поезій неокласиків напам’ять




1

74

Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження». Життєвий і творчий шлях, тематика, проблематика, основні мотиви творчості.




1

75

Євген Плужник «Громадянський інтим», сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні.




1

76

КР№4 «Поетична творчість П.Тичини, М.Семенка, М.Зерова, М. Рильського, Є.Плужника». Тестування.




1

77

Українська проза 20-30-х років ХХ ст. Жанрово-стильове розмаїття, часткова ідеологічна за ангажованість, експериментаторські

модерністичні пошуки.




1

78

^ Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях письменника. Провідна роль у літературному житті 1920-х рр.




1

79

^ Я (Романтика)”— новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком.




1

80

^ ПЧ №3 Микола Хвильовий «Вальдшнепи».




1

81

Григорій Косинка. Трагічна доля митця. Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини. Перевага імпресіонізму в стильовій палітрі




1

82

^ Григорій Косинка. “В житах” - зупинена мить, пошуки порушеної гармонії. Вітаїстичний пафос, імпресіоністична настроєність.




1

83

^ Юрій Яновський. Творча біографія митця. Романтичність світовідчуття й стилю в ранній творчості. Роман у новелах “Вершники” як «реабілітаційний двійник» «Чотирьох шабель».




1

84

^ Юрій Яновський. «Подвійне коло» - умовність зображення, ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.




1

85

^ Юрій Яновський. Новели “Дитинство”, “Шаланда в морі” з роману «Вершники». Ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості поколінь, духовної пам’яті. Утвердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання, відданості громадянському обов’язку.




1

86

^ Валер’ян Підмогильний. Життєвий шлях письменника. Роман «Місто».




1

87

Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто». Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному матеріалі.




1

88

^ Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто». Зображення «цілісної» людини в єдності біологічного, духовного, соціального.




1

89

^ Остап Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Засоби гумору в усмішці “Моя автобіографія”.




1

90

^ Остап Вишня. Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні в «Мисливських усмішках»: “Сом”, “Як варити і їсти суп із дикої качки”.




1

91

^ Остап Вишня. Секрети творчої майстерності.




1

92

Розвиток мовлення №5.

Літературна дискусія «Усмішки Остапа Вишні – унікальне явище в українській літературі».




1

93

^ Контрольний класний твір №3

«Творчість Миколи Хвильового, Григорія Косинки, Ю.Яновського, В.Підмогильного, Остапа Вишні.»




1

94

Аналіз контрольного класного твору.

^ Розвиток драматургії 1920−1930 рр.

Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв'язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і вселюдські «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах.




1

95

^ Микола Куліш. Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації.




1

96

^ Микола Куліш «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння. Актуальність п’єси в наш час.

КР№5. «Творчість Миколи Хвильового, Григорія Косинки, Ю.Яновського, В.Підмогильного, Остапа Вишні, М.Куліша». Тестування.




1




^ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ

11




97

Українська література за межами України. Література в Західній Україні (до 1939р.).(Огляд).

^ Богдан-Ігор Антонич. Життя і творчість.




1

98

Богдан-Ігор Антонич. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезії. Екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів у поезіях “Вишні”, “Зелена євангелія”, “Різдво”.




1

99

^ Осип Турянський. Поема у прозі «Поза межами болю», історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення.




1

100

^ Осип Турянський. Поема у прозі «Поза межами болю». Ідея перемоги духа над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми у прозі, його вселюдська значимість і всеохопність.




1

101

^ Розвиток мовлення №6.

Дискусія на тему «У чому сенс життя» (за твором Осипа Турянського «Поза межами болю»).




1

102

^ Еміграційна література (огляд).

Празька поетична школа” української поезії та її представники. Євген Маланюк. Коротко про митця. Вірші про призначення поета й поезії. Символічні образи в поезії “Стилет чи стилос?..”




1

103

Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезії^ Є.Маланюка “Під чужим небом”.




1

104

Улас Самчук «Марія». Перший твір про Голодомор в Україні.




1

105

Іван Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман.




1

106

Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення




1

107

^ Контрольний класний твір №4.

«Творчість М.Куліша, Б.-І.Антонича, О.Турянського, Є.Маланюка, І.Багряного».




1




^ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940−1950 рр.

3




108

Українська література 1940-1950-хрр. ХХ ст. участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності літератури. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. Олександр Довженко – видатний кінорежисер, засновник поетичного кіно, письменник.




1

109

^ Олександр Довженко. “Україна в огні”. Соцреалістичний канон і новаторський естетичний пошук. Національні та загальнолюдські проблеми. Поєднання лірико-романтичного, виражального начала з публіцистикою, доля народу крізь призму авторського бачення й оцінки.




1

110

^ Олександр Довженко. Кіноповість «Зачарована Десна». Автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті; поєднання минулого й сучасного, два ліричні герої.




1




^ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

другої пол. ХХ – поч. ХХІ ст.

23




111

Українська література другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Вступ.




1

112

Шістдесятництво” як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом.




1

113

^ Василь Симоненко. Творча біографія поета. Традиційність лірики. Образ України. Мотив ствердження людини в складному сучасному світі.




1

114

Дмитро Павличко – відомий український поет, перекладач. Громадянські мотиви лірики. Образно-притчевий зріз часу, історії народу, проблеми нації, окремої людини. Пісня «Два кольори», яка стала народною.




1

115

Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. “Балада про соняшник” – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символіка образів.




1

116

^ Микола Вінграновський – поет, прозаїк, кіно митець. Вселюдські, національні мотиви крізь призму “інтимного самозосередження”. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю».




1

117

^ Ліна Костенко. Життєвий і творчий щлях. Риси індивідуального стилю.




1

118

Поезія Ліни Костенко.

Страшні слова, коли вони мовчать…”, “Українське альфреско”, “Хай буде легко. Дотиком пера…”, «Я вранці голос горлиці люблю…»,, “Недумано, негадано…”.




1

119

^ Ліна Костенко. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “Маруся Чурай”. Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання




1

120

^ Ліна Костенко. Роман у віршах «Маруся Чурай». Центральні проблеми твору – митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.




1

121

^ Контрольна робота №6.

«Творчість О.Довженка, поезія

«шістдесятників» (В.Симоненка, Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського), творчість Ліни Костенко». Тестування.




1

122

^ Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Життя і творчість. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі (“Мені зоря сіяла нині вранці…”, “Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…”)




1

123

^ Василь Стус. Основні тематично-проблемні лінії. Україна – мрія та Україна знищена, скорена – у віршах поета (“Господи, гніву пречистого...”, “О земле втрачена, явися…”, “Як добре те, що смерті не боюсь я…”). Поезія Стуса – зразок «стоїчної»поезії у світовій ліриці.




1

124

^ РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ №7. Усний твір на тему «Художнє осмислення загальнолюдських цінностей у творчості Василя Стуса»




1

125

Проза другої половини ХХ ст. Тематичне й жанрове розмаїття, національна специфіка, її новаторські особливості.

^ Олесь Гончар. Життєвий і творчий шлях.




1

126

Олесь Гончар. Новела “За мить щастя”. Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя людини.




1

127

^ Олесь Гончар. Новела-засторога “Залізний острів” з роману «Тронка». Гуманістичні цінності під загрозою цивілізаційних процесів.




1

128

^ Григір Тютюнник - один із найвидатніших новелістів. Життя і творчість.




1

129

^ Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном». “Вічна” тема “любовного трикутника” в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу




1

130

^ Валерій Шевчук. Життя і творчість митця. Особливості світобачення, громадянська позиція. Зв’язок із давньою українською літературою.




1

131

^ Валерій Шевчук. Повість-преамбула до роману-балади “Дім на горі”. Композиція, розгалуженість сюжету. Використання традиції європейської балади




1

132

^ Валерій Шевчук. “Дім на горі” (повість-преамбула). Барокові притчові мотиви і символи. Жіноче і чоловіче першоджерело у творі .




1

133

^ Контрольна робота №7.

«Творчість В.Стуса, О.Гончара, Гр.Тютюнника, В.Шевчука». Тестування.




1




^ УКРАЇНСЬКА ІСТОРИЧНА ПРОЗА







134

Українська історична проза.

П.Загребельний – життя і творчість. Загальна характеристика історичних творів письменника.




1

135

^ П.Загребельний. Роман «Диво» Історична основа й художній вимисел у творі. Софія Київська як історична основа й художній символ.




1

136

^ П.Загребельний Роман «Диво». Образ Сивоока, князя Ярослава Мудрого . Наскрізні проблеми твору, його художні особливості.

ПЧ№4. П.Загребельний «Роксолана».




1




^ СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1




137

Сучасна українська література (огляд). ^ РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ № 8.

Диспут «Шляхи розвитку сучасної української літератури»




1




^ УКРАЇНСЬКА РОСІЙСЬКОМОВНА ПОЕЗІЯ

1




138

Українська російськомовна поезія (оглядово)




1




^ ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ

1




139

Література рідного краю

КР № 8. «Творчість П.Загребельного. Сучасний літературний процес. Російськомовна українська поезія. Література рідного краю» Тестування.




1





Урок-підсумок.

Українська література від 20-років ХХ століття до наших днів

1




140

Урок-підсумок.

Українська література від 20-років ХХ століття до наших днів




1




Всього годин




140



Схожі:




База даних захищена авторським правом ©lib.exdat.com
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації