Поиск по базе сайта:
Українська література 10 клас Рівень стандарту, академічний 70 год, 2 год на тиждень icon

Українська література 10 клас Рівень стандарту, академічний 70 год, 2 год на тиждень




Скачати 170.96 Kb.
НазваУкраїнська література 10 клас Рівень стандарту, академічний 70 год, 2 год на тиждень
Дата конвертації12.02.2013
Розмір170.96 Kb.
ТипДокументи
1. /КТП Украхнська/Календарне планування 11 клас (стил_стика).doc
2. /КТП Украхнська/Практикум з правопису украхнськох мови 8 клас.doc
3. /КТП Украхнська/Стил_стика_заочна.docx
4. /КТП Украхнська/Украхнська л_тература 10 клас.doc
5. /КТП Украхнська/Украхнська л_тература 11 клас.doc
6. /КТП Украхнська/Украхнська л_тература 6-7 класи.doc
7. /КТП Украхнська/Украхнська л_тература 8 клас.doc
8. /КТП Украхнська/Украхнська л_тература 9 клас.doc
9. /КТП Украхнська/Украхнська мова 10 клас.doc
10. /КТП Украхнська/Украхнська мова 11 клас.doc
11. /КТП Украхнська/Украхнська мова 6 клас.doc
12. /КТП Украхнська/Украхнська мова 7.doc
13. /КТП Украхнська/Украхнська мова 8 клас.doc
14. /КТП Украхнська/Украхнська мова 9 клас.doc
Календарне планування 11 клас 35 годин на рік Резервний час — 3 години
Календарно-тематичне планування з практикуму з правопису української мови
Календарно-тематичне планування уроків стилістики 12 клас, заочна форма навчання
Українська література 10 клас Рівень стандарту, академічний 70 год, 2 год на тиждень
Українська література 11 клас (70 год, 2 год на тиждень) Академічний рівень
Українська література 6 клас (70 год, 2 год на тиждень)
8 клас (70 год, 2 год на тиждень)
Українська література 9 клас (70 год, 2 год на тиждень)
Українська мова 10 клас Академічний рівень (70 год, 2 год на тиждень)
Українська мова 11 клас Академічний рівень ( 2год на тиждень)
Українська мова 6 клас (105 год, 3 год на тиждень)
Українська мова 7 клас (105 год, 3 год на тиждень)
8 клас (70 год, 2 год на тиждень)
Українська мова 9 клас (70 год, 2 год на тиждень)

Українська література

10 клас

Рівень стандарту, академічний (70 год, 2 год на тиждень


№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата проведення

Примітки




Вступ. Українська література і суспільство другої половини XIX ст. її історична місія та роль; світовий контекст. Зв'язок з провідними тенденціями доби. ТЛ: поняття національного і вселюдського, літературний процес.







Література 70-90-х років XIX століття




Складні умови розвитку літератури. Культурно-просвітницька діяльність «Громади». Періодика. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Розвиток поезії (Я. Щоголев, І. Манжура, В. Самійленко), прози, драматургії. Іван Нечуй-Левицький. Життя і загальна характеристика творчості. І. Франко про письменника.










«Кайдашева сім 'я» — соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, актуальність проблеми батьків і дітей. ТЛ: соціально-побутова повість, повість-хроніка, поглиблення поняття про реалізм.










Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. Колоритні людські характери в повісті. ТЛ: засоби змалювання комічного.










УЗМ № 1. Порівняльний твір-характеристика образів-персонажів або твір-міркування про українську ментальність, національний характер, народну мораль і етику.




Написати домашній контрольний твір




Життєвий і творчий шлях Панаса Мирного (П. Рудченка). Загальна характеристика творчості.










«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (скорочено) — соціально-психологічний роман. Співавторство з І. Біликом. Широта представлення народного життя. Сюжет твору. ТЛ: соціально-психологічний роман.










Еволюція Ничипора Варениченка. Типове й екстремальне у долі персонажа. Проблема життєвого вибору. Жіночі образи.










ПРЗМ № 2. Творче дослідження: спільне і відмінне у художній манері І. Нечуя-Левицького і Панаса Мирного.










Повторення матеріалу. Контрольна робота № 1 [тестові завдання).










Українська драматургія і театр 70-90-х рр. XIX ст. Від аматорських гуртків до професійного театру. Перші театральні трупи. Родина Тобілевичів. Розвиток драматургії (М. Старицький, М. Кропивницький, Панас Мирний). Створення професійного театру в Галичині. Театр «Руська бесіда». Роль І. Франка. ТЛ: «театр корифеїв».










Життєвий і творчий шлях Івана Карпенка-Карого (І. Тобілевича). Багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів: трагікомедія («Сто тисяч», «Мартин Боруля»), сатирична комедія («Хазяїн»), соціально-психологічна драма («Безталанна»), історична трагедія («Сава Чалий»). І Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство. ТЛ: поглиблення поняття про жанри драматичного твору.










Трагікомедія «Мартин Боруля» і її життя на сцені. Зміст твору. Виразне читання окремих епізодів твору.










Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Підміна особистісних етичних цінностей становою приналежністю. Інші образи твору. Значення творчості І. Тобілевича для української драматургії.










Життя і творчість Михайла Старицького. Багатогранність діяльності. Оцінка діяльності І. Франком. Основні мотиви поетичної творчості. Найвідоміші драматичні твори. Пригодницький сюжет, драматизм історико-романтичної повісті «Оборона Буші» (огляд). її антимілітаристське спрямування.










Багатопроблемність твору. Образи та символи твору, особливості характеротворення, функція картин природи.

Роль М. Старицького в історії української літератури й театру.










Повторення матеріалу. Підготовка до контрольного твору.










Контрольна робота № 2 (твір).










Іван Франка — письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності. Основні книги і праці. Значення творчості. І. Франко і музика І. Франко і світова література.










Лірика збірки «3 вершин і низин», її композиція. Творчість великих майстрів Відродження, символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). Франкова концепція поступу людства, вираз незламного оптимізму («Гімн»). ТЛ: сонет, гімн.










Поетична збірка «Зів'яле листя»: «Безмежнеє поле...», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...». Місце любовної теми, автобіографічність. Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання.




Вивчити напам'ять 2 поезії (на вибір).




Філософська і громадянська поезія. «Легенда про вічне життя». Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя, взаємне кохання як критерій щастя. «Декадент» — поетичне кредо І. Франка. Вірш-заклик «Розвивайся ти, високий дубе...» — віра в майбутнє своєї нації. Виразне читання поезії. ТЛ: філософська поезія.




Вивчити напам'ять 2 поезії (на вибір).




Поема «Мойсей». Основна сюжетна лінія. Біблійна основа. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам'яті. Пролог до поеми — заповіт українському народові. Алегоричність образу Мойсея.










Дискусія про майбутнє свого народу, шляхи до нього, про провідників нації, її лідерів.










Проза І. Франка. Ідеї, проблеми.










Місце у творчості повісті «Перехресні стежки». Художні шукання. І. Франко і український модернізм. Новела «Сойчине крило» — жіноча доля в новітній інтерпретації. Гуманізм новели. ТЛ: поняття про модернізм.










Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру «Украдене щастя»).

Іначення творчості І. Франка, її актуальність.










Повторення матеріалу. Контрольна робота №3 тестові завдання).










Література рідного краю № 1.










ПЧ №1.










Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Багатогранність діяльності. І. Франко про нього. Тематика поетичної творчості Оповідання «Каторжна» — утвердження прагнення людини до любові, добра Психологізм твору. Дилогія про життя пореформеного села («Серед темної ночі», «Під тихими вербами»).







Українська література 10-х років XX ст.




Домінантні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв'язку з культурою Європи, активні націєтворчі процеси. Основні риси українського модернізму. Альманах «З-над хмар і з долин». «Молода муза». «Нова школа» у прозі, «нова» драма










Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Еволюція художньої свідомості. Значення стильового новаторства Коцюбинського для української літератури.










Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми твору. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора Поетика імпресіонізму. ТЛ: новела, імпресіонізм.










Повість «Тіні забутих предків». Зміст твору. Трагічна доля Івана і Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю.










Духовний світ людини у зв'язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи та символи в ньому. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Роль описів. Мова твору. Виразне читання уривків твору.




Написати домашній контр. твір




Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду. її проза — найяскравіша модель раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї прози. Краса вільної душі, аристократизму духу як провідні мотиви.










ТЛ: взаємопроникнення літературних родів.










«Земля» — психологічне трактування вічних проблем: людини і землі, злочину і кари на українському матеріалі. Модерністська проблема сакрально-містичного зв'язку людини із землею. Розкриття споконвічного прагнення селянина бути господарем на землі. Сюжет повісті. Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства.










Михайло і Сава — протилежні психологічні типи. Марійка та Івоніка — цінності народної моралі. Сава і Рахіра — духовна деградація.










УРЗМ № 3. Характеристика образів-персонажів у їхньому порівнянні.










Трагедія шляхетної, чутливої душі в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя (образ Анни). Глибокий психологізм і символізм твору як новаторство 0. Кобилянської.










Василь Стефаник. Життя і творчість. «Покутська трійця». Новаторство письменника.










«Камінний хрест» — психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Багатозначність символічних образів. ТЛ: експресіонізм.










Контрольна робота № 4 (зв'язні відповіді на питання).










Песя Українка. Життєвий і творчий шлях. Роль родини, оточення та самоосвіти у формуванні її світобачення. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси. ТЛ: неоромантизм.










Символічність, романтичні образи, прийом контрасту, світоглядна декларація сильної вольової особистості у вірші «Contra spent spero». Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине...», «Іти боролась, щоб Ізраїль...»). Філософська лірика «То be or not to be?».




Вивчити напам'ять «Contra spem spero»




Утвердження духовної цінності почуття любові у віршах інтимної лірики ( «Все, все покинуть, до тебе полинуть...», «Уста говорять: «він навіки кинув!..»).










Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Основні проблеми твору. ТЛ: драма-феєрія.










Символічність образів Мавки і дядька Лева — уособлення духовності і краси. Мати Лукаша і Килина — антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності та буденного прагматизму в образі Лукаша.










Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним і високим, дійсністю і мрією. Художні особливості твору.










Повторення матеріалу. Контрольна робота №5 (твір-міркування про життя і творчість Лесі Українки).










Микола Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність. «Ідеолог» модернізації української літератури. Його творчість — перша декларація ідей і форм модернізму. Зміст і художні особливості поезії М. Вороного. ТЛ: символізм.










Мотив необхідності для поета бути «цілим чоловіком» («Іванові Франкові»). Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна Панна»). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).




Вивчити напам'ять «Блакитна

Панна»




Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя і творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості.










Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття. («3 журбою радість обнялась...»,

«Чари ночі»). Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («0 слово рідне! Орле скутий!..»). Виразне читання поезії.




Вивчити напам'ять

одну з поезій (на вибір)




Символізм драматичного етюду «По дорозі в Казку». Зміст, тема, проблеми. Лідер — духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд.










ПРЗМ № 4. Сформулювати відповідь на питання : «Казка життя людства - вимисел чи реальність?»










Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Прозові і драматичні твори. «Сонячна машина» — перший український науково-фантастичний роман. Популярність Винниченка-драматурга. ТЛ: неореалізм, психологічна драма.










Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту. Образ Панни — втілення ідеї вічної жіночності, краси, імпресіонізм новели. Значення художньої спадщини Винниченка.










Аргументовано передавати власні роздуми про миттєве і вічне, сенс життя, щастя людини.










Повторення матеріалу. Контрольна робота №6 (тестові завдання).










ПЧ№1










Література рідного краю № 2.










Урок-підсумок. Бесіда про вивчені твори української літератури.










Схожі:




База даних захищена авторським правом ©lib.exdat.com
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації