Поиск по базе сайта:
Інтелектуально-творчий рейтинг (для студентів IV курсу з дисципліни «Історія зарубіжної літератури ХІХ-ХХ ст.») icon

Інтелектуально-творчий рейтинг (для студентів IV курсу з дисципліни «Історія зарубіжної літератури ХІХ-ХХ ст.»)




Скачати 21.54 Kb.
НазваІнтелектуально-творчий рейтинг (для студентів IV курсу з дисципліни «Історія зарубіжної літератури ХІХ-ХХ ст.»)
Дата конвертації30.05.2013
Розмір21.54 Kb.
ТипДокументи

Інтелектуально-творчий рейтинг

(для студентів IV курсу з дисципліни

«Історія зарубіжної літератури ХІХ-ХХ ст.»)


(N.B. Здавати тільки в друкованому варіанті!

не скріплювати!- буде підшито до всіх робіт

Термін здачі – до 9 березня 2011 року!)


  1. Загальна інформація: прізвище, ім’я, по батькові (літературний псевдонім, якщо є ).

  2. Чи пишете щось окрім журналістських текстів, чи займаєтесь літературними перекладами? Які твори (якщо такі є) читаєте мовою оригіналу?

  3. Які зарубіжні письменники ХІХ-ХХ ст. цікавлять Вас найбільше, чому?

  4. Ваше ставлення до масового чтива?

  5. Один гуморист писав, що спочатку було Слово, а потім… слова, слова, слова. Яке Слово у Вашому житті найважливіше? (їх може бути кілька)

  6. Які тексти Вам імпонують більше: «читабельні» (повні, завершені) чи «писабельні» (коли сам читач стає співавтором) (за Р. Бартом), чому?

  7. Із яким конкретно зарубіжним письменником ХІХ і письменником ХХ століть Ви би хотіли поспілкуватися і на які теми?

  8. Жозеф Жубер писав, що папір витримає все, але не читач. Що саме як читачеві Вам не є прийнятним у текстах?

  9. Чому, на Вашу думку, постмодернізм нехтує традиційною класичною літературою і які це має (і матиме) наслідки?

  10. Які саме літературні герої світової літератури ХІХ-ХХ ст. вплинули (впливають) на формування Вашої особистості і «супроводжували (-ють)» Вас у мандрівках книгами?

  11. Чим відрізняються: макротекст, гіпертекст і архетекст?

  12. Чи вважаєте себе Homo Legens, чому? Чи не хворієте, за Парандовським, на «літературит»?

  13. Скільки віршів маєте в арсеналі своєї пам’яті і чи володієте феноменальною пам’яттю?

  14. Чи володієте мистецтвом швидкого читання і як до цього ставитеся?

  15. Скільки сторінок тексту середньої складності, на Вашу думку, має читати студент IV курсу (на день/місяць/рік)? Чи Ви особисто виконуєте цю «норму»?

  16. Ви надаєте перевагу комедіям чи трагедіям, чому?

  17. Ваша улюблена казка?

  18. Як часто і в яких випадках користуєтеся електронними бібліотеками?

  19. Який з трьох родів художньої літератури Вам найбільше до душі, чому?

  20. Оскар Уайльд поділяв книги на три категорії: ті, які є сенс прочитати один раз в житті, ті, які вартує постійно перечитувати, і, нарешті, ті, які взагалі не варто читати. Напишіть, будь ласка, які саме книги (назви й авторів), на Вашу думку, належать до цих трьох категорій (Ви також можете розширити цю умовну типологію своїми категоріями).

  21. Прокоментуйте «Закон професора Тарантогі» (за Станіславом Лемом): «Ніхто нічого не читає; якщо читає, нічого не розуміє; якщо розуміє, негайно забуває» (в контексті студентства).

  22. У японських школах існує цікава система «оцінок за контрактом»: сам учень вирішує, на яку оцінку він підписує контракт, себто зобов’язується і спроможний навчатися, а відповідно до цієї оцінки змінюються вимоги викладача до учня. Напишіть свою оцінку за п’ятибальною шкалою (а ніхто й не казав, що це буде легко ).

  23. Які вимоги до себе на це півріччя щодо світової літератури Ви ставите і чого вимагаєте від лектора?


Асист. кафедри зарубіжної преси та інформації

М. О. Титаренко




Схожі:




База даних захищена авторським правом ©lib.exdat.com
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації