Поиск по базе сайта:
Лабораторна робота №1 тестові завдання icon

Лабораторна робота №1 тестові завдання




Скачати 111.04 Kb.
НазваЛабораторна робота №1 тестові завдання
Дата конвертації17.05.2013
Розмір111.04 Kb.
ТипЛабораторна робота

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

  1. Під програмою розуміють

  • команди процесора, що визначають порядок дій для розв’язування деякої задачі опрацювання даних;

  • набір машинних команд або операторів мови програмування, що визначають порядок дій для розв’язування деякої задачі опрацювання даних;

  • скінченний впорядкований набір машинних команд або операторів мови програмування, що визначає порядок дій для розв’язування деякої задачі опрацювання даних.

  1. Ідентифікатор – це

  • назва типу даних, яка складається з латинських літер, десяткових цифр;

  • позначення змінних;

  • визначення типу даних або змінних;

  • довільний впорядкований набір латинських літер, десяткових цифр;

  • скінчений (до 128 символів) впорядкований набір латинських літер, десяткових цифр та знака підкреслення, який не може починатися цифрою.

  1. Вкажіть правильно записані ідентифікатори.

    • SUMA;

    • product1;

    • suma koord;

    • xyz;

    • var;

    • 45x;

    • mas_1.

  2. Вкажіть неправильно записані ідентифікатори.

    • 1xy;

    • digit1;

    • mas2;

    • begin;

    • a$;

    • AB.

  3. Вкажіть неправильні твердження.

  • величина, значення якої може змінюватися в процесі виконання програми, називається змінною;

  • значення змінної величини може змінюватися не більше двох разів;

  • значення змінної величини не може змінюватися;

  • значення змінної величини може змінюватися тільки за допомогою оператора надання значень.

  1. Вкажіть правильні твердження.

  • константа – це змінна величина, значення якої не змінюється при виконанні програми;

  • значення константи може змінитися один раз при виконанні програми;

  • значення константи не змінюється при виконанні програми;

  • значення константи може змінюватися при виконанні програми.

  1. Відмінність у використанні константи від змінної визначається

    • записом ідентифікаторів;

    • типом даних;

    • можливістю зміни значення;

    • неможливістю зміни значення.

  2. В якому розділі описуються змінні?

    • const;

    • type;

    • uses;

    • procedure;

    • var;

    • label;

    • begin.

  3. Вкажіть правильні твердження.

    • змінні і константи не потрібно описувати;

    • константу можна не описувати;

    • змінні описують в розділі var;

    • константи описують в розділі uses;

    • змінні і константи описують в розділі var;

    • змінні описують в розділі var, а константи описують в розділі const.

  4. Вкажіть правильні твердження.

  • при описі константи вказують значення;

  • при описі змінної вказують тип даних;

  • при описі константи потрібно вказати тип даних;

  • при описі змінної потрібно вказати тип даних та початкове значення.

  1. Скільки змінних описано у фрагменті програми?

uses Crt;

const a = 5; b = 7;

var x1, y1, x2, y2 : Real; t1, t2 : Integer;

  1. Скільки змінних описано у фрагменті програми?

const a = 52; b = 2.57;

type s = Real;

var t : Integer;

  1. Скільки констант описано у фрагменті програми?

uses Graph;

const c = 15.6; d = 61.5; p = 2.5e+2;

var x1, x2, x3, y1, y2, y3 : Real;

  1. Чи може величина xy змінювати значення?

uses Crt;

const xyz = 5;

var xy : Integer;




  1. Чи може величина t1 змінювати значення?

type TRealDigit : Real;

const t_2 = 53;

var t1 : Integer;

  1. Вкажіть правильні твердження.

Тип даних…

  • … вказує на кількість значень певної числової множини;

  • … визначає скінченну множину числових значень, яких може набувати змінна;

  • …визначають деяку категорію даних через множину допустимих для неї значень та операції, які можна виконувати над такими даними.

  1. Вкажіть правильні твердження.

  • типи даних поділяють на структуровані та неструктуровані;

  • типи даних поділяють на стандартні та нестандартні;

  • типи даних поділяють на типи користувача і стандартні.

  1. Вкажіть правильні твердження.

    • тип даних Real описується користувачем;

    • тип даних Integer є стандартним і не потребує опису;

    • стандартні типи даних описувати не потрібно.

  2. Вкажіть значення типу Real.

    • 2;

    • 1.7;

    • ’37.5’;

    • 2.5e+2;

    • 5.37;

    • Sin(3).

  3. Вкажіть значення, які не входять до типу Integer.

    • 35;

    • 10000;

    • 5e+2;

    • 1000000;

    • 3.56;

    • 40000.

  4. Вкажіть значення, які не входять до типу Byte.

    • 27;

    • 256;

    • -5;

    • 0;

    • 35.6;

    • 1000.

  5. Вкажіть значення, які не входять до типу Word.

    • 56;

    • -5;

    • -1000;

    • 5e+2;

    • 1000000;

    • 28000.

  6. Який із запропонованих типів цілих чисел має найбільший діапазон?

    • ShortInt;

    • Word;

    • Byte;

    • Integer;

    • LongInt.

  7. Які із запропонованих типів даних описують тільки невід’ємні числа?

    • ShortInt;

    • Word;

    • Byte;

    • Integer;

    • LongInt;

    • Real.

  8. Які із запропонованих типів даних описують найменшу кількість невід’ємних чисел?

    • ShortInt;

    • Word;

    • Byte;

    • Integer;

    • LongInt;

    • Real.

  9. Які із запропонованих типів даних описують найменший діапазон дійсних чисел?

    • ShortInt;

    • Single;

    • Double;

    • Integer;

    • LongInt;

    • Real.

  10. До якого типу даних відноситься число 2•10200?

    • Extended;

    • Single;

    • Double;

    • Integer;

    • LongInt;

    • Real.

  11. Які із вказаних чисел відносяться до типу Single?

    • 25;

    • 3•10100;

    • -5•105;

    • 10200;

    • 10-150;

    • 1000000.

  12. Для зберігання значення якого з цілих типів даних потрібно 4 байти пам’яті:

    • ShortInt

    • Word

    • Byte

    • Integer

    • LongInt

  13. Який об’єм пам’яті в байтах потрібен для зберігання значення типу короткого цілого без знаку?

  14. До якого типу даних потрібно віднести змінну, значення якої належатимуть діапазону цілих чисел [1..150]?

    • ShortInt;

    • Word;

    • Byte;

    • Integer;

    • LongInt.

  15. До якого типу даних потрібно віднести змінну, яка може набувати значення від –105 до 10100?

    • Extended;

    • Single;

    • Double;

    • Integer;

    • LongInt;

    • Real.

  16. Який сумарний об’єм пам’яті в байтах потрібно виділити під розміщення значень змінних?

var a, b : Word; c : Real;

  1. Який сумарний об’єм пам’яті в байтах потрібно виділити під розміщення значень змінних?

Var a : Word; b : Integer; c : Byte;

  1. Вкажіть результат обчислення виразу 3 + 5 * 4 / 2 – 1.

  2. Вкажіть результат обчислення виразу 5 + 26 Div 10 * 10.

  3. Вкажіть порядок виконання дій при обчисленні виразу (операції пронумеровано):




    1




    2




    3




    4




    5







    6

    +

    57

    Mod

    10

    *

    16

    Div

    10

    -

    5.




    1. Вкажіть порядок виконання дій при обчисленні виразу (операції пронумеровані):




    1




    2




    3




    25

    +

    37

    Mod

    10

    *

    2.

  4. Вкажіть неправильні записи числових констант.

  • –315;

  • $A;

  • 2.e+5;

  • –.3e-4;

  • 5.31e;

  • 5.3e-05.




  1. Вкажіть тип результату обчислення виразу 32 Mod 10 – 5 * 7 .

    • Real;

    • Word;

    • Integer;

    • LongInt;

    • Byte;

    • ShortInt.

  2. Вкажіть типи даних, які сумісні з типом результату обчислення виразу (350 / 5) * 71 + 23 .

    • Real;

    • Byte;

    • LongInt.

  3. Вкажіть типи даних, які сумісні з типом результату обчислення виразу 2*Abs(Sin(3*Pi/5)) .

    • Real;

    • Byte;

    • LongInt.

  4. Вкажіть типи даних, які сумісні з типом результату обчислення виразу 35*Abs(–35 Div 4) .

    • Real;

    • Byte;

    • LongInt.

  5. Вкажіть неправильно записані оператори надання значення.

    • d = 35 Div 4;

    • g := a + 35;

    • x + y := Sqr ( z ) + z;

    • 2 * x := Sin(t) * Cos(2*t).

  6. Вкажіть неправильно записані оператори надання значення, якщо var a, b : Real; c : Integer;.

    • c := (a + b) * Sin(a) ;

    • b := Round( a * b ) ;

    • b := a * c;

    • c := Sqrt(c) ;

    • b := a.

  7. Вкажіть неправильно записані оператори надання значенн, якщо var a, b : Real; c : LongInt;.

    • c := Sqrt(b) + Sqrt(c) ;

    • c := Round(Sqrt(c)) ;

    • с := Sqr(a) + Sqr(b) ;

    • c := c - a;

    • c := Sqr(c).

  8. Вкажіть лінійні записи, які відповідають виразу .

    • Sqr(x / (1 - x * x)) ;

    • Sqrt(x / 1 - x * x) ;

    • Sqrt(x / (1 - Sqr(x))) ;

    • Sqrt(x /(1 - x * x)).

  9. Вкажіть лінійні записи, які відповідають виразу .

    • Arctan(x / Sqrt(1 – x * x))

    • Arctg(x / Sqr(1 – x * x))

    • Arctan(x / Sqr(1 – x * x))

    • Arctan(x / (1 – x ^2)^(1/2))

  10. Вкажіть відповідність між ідентифікаторами типів цілих чисел та їх діапазонами.

    1. LongInt;

    2. Word;

    3. ShortInt;

    4. Integer;

    5. Byte;

    • -128…127;

    • -32768…32767;

    • -2147483648…2147483648;

    • 0…255;

    • 0…65636.

  11. Вкажіть відповідність між ідентифікаторами типів дійсних чисел та їх діапазонами.

    1. Double;

    2. Extended;

    3. Single;

    4. Comp;

    5. Real;

    • від 1.5·10-45 до 3.4·1038;

    • від 2.9·10-39 до 1.7·1038;

    • від 5.0·10-324 до 1.7·10308;

    • від 3.4·10-4932 до 1.1·104932;

  12. Вкажіть відповідність між символами арифметичних операцій та їх описами.

    1. остача від ділення;

    2. ділення;

    3. додавання;

    4. ціла частина від ділення;

    5. множення;

    6. віднімання;

    • + ;

    • - ;

    • * ;

    • / ;

    • Div;

    • Mod.

  13. Вкажіть відповідність між ідентифікаторами стандартних функцій опрацювання числових даних та їх призначеннями.

  1. Pi;

  2. Sin(x) ;

  3. Cos(x) ;

  4. Arctan(x) ;

  5. Ln(x) ;

  6. Exp(x) ;

  7. Abs(x) ;

  8. Sqr(x) ;

  9. Sqrt(x) ;

  10. Int(x) ;

  11. Frac(x) ;

  12. Round(x) ;

  13. Trunc(x) ;

  • округлення значення дійсного типу в напрямі нуля до значення довгого цілого;

  • 3.14159265387932835;

  • округлення значення дійсного типу до найближчого значення довгого цілого;

  • синус аргументу;

  • натуральний логарифм;

  • ціла частина числа;

  • дробова частина числа;

  • косинус аргументу;

  • квадрат аргументу;

  • модуль аргументу;

  • квадратний корінь аргументу;

  • арктангенс аргументу;

  • ex.




  1. Вкажіть функції цілих типів.

  • Sin(x) ;

  • Abs(x) ;

  • Cos(x) ;

  • Sqr(x) ;

  • Round(x) ;

  • Round(x) ;

  • Int(x) ;

  • Sqrt(x).




  1. Вкажіть оператори виведення даних на екран.

  • Read;

  • ReadLn;

  • WriteLn;

  • begin … end;

  • Write;

  • a := … .




  1. Вкажіть оператори введення даних з клавіатури.

  • Read;

  • ReadLn;

  • WriteLn;

  • begin … end;

  • Write;

  • a := … .

  1. При виконанні оператора ReadLn(a, b, c) (var a, b, c : Integer) введено числа –5 0 34. Які значення змінних a, b, c?

    • a = –5, b = 0, c = 34;

    • a = 34, b = 0, c = –5;

    • a = 0, b = 34, c = –5;

    • a = 34, b = –5, c = 0.

  2. Вкажіть неправильно записані оператори.

    • ReadLn(a, b) ;

    • Read(a, c) ;

    • ReadLn(a, b + c, d) ;

    • ReadLn(2 * a) ;

    • ReadLn(a) ;

    • ReadLn(2, a, b) ;

    • ReadLn('S=', S).

  3. Вкажіть правильно записані оператори.

    • ReadLn(a, d) ;

    • Read(a, b, x1, y1, x2, y2, kyt) ;

    • ReadLn(' Введіть a, b', a, b) ;

    • ReadLn a;

    • ReadLn(Sin(x)) ;

    • ReadL(a, b).

  4. Що буде виведено на екран після виконанні оператора Write(a, b, c)?

    • запис „ a, b, c ”;

    • запис „ a b c ”;

    • значення змінних a, b, c;

    • значення змінних c, b, a.

  5. Як буде виведено на екран значення змінних a, b, c після виконанні оператора Write(a, b, c)?

    • в один рядок;

    • по одному в рядку.

  6. Як переміститься курсор на екрані після виконання оператора Write(a, b, c)?

    • до наступного рядка;

    • до наступної позиції праворуч виведеного останнього символу;

    • у кінець рядка виведення;

    • до початку наступного рядка.

  7. Як буде виведено на екран значення змінних a, b, c після виконанні оператора WriteLn(a, b, c)?

    • в один рядок;

    • по одному в рядку.

  8. Після виконання оператора WriteLn(a, b, c) курсор на екрані переміститься до початку наступного рядка

    • до виведення значень змінних a, b, c;

    • після виведення значення кожної змінної.

    • після виведення значення останньої змінної;

  9. Який з операторів виведення використовується без параметрів та з якою метою?

    • Write;

    • WriteLn;

    • для виведення пропуску;

    • для переміщення курсора на початок наступного рядка;

    • для переміщення курсора у кінець поточного рядка;

    • для переміщення курсора на початок поточного рядка.

  10. Який з операторів введення використовується без параметрів та з якою метою?

    • Read;

    • ReadLn;

    • для врахування зайвих символів пропуску;

    • для перегляду проміжних результатів на дисплеї;

    • для переміщення курсора на початок наступного рядка;

    • для повторного введення даних.

  11. Яким символом відокремлюються значення при введенні значень кількох змінних одним оператором введення?

    • Space(пропуск) ;

    • , ;

    • ознаки кінця рядка (Enter) ;

    • ; .

  12. Вкажіть тип результатів обчислення виразів.

  1. 7 Mod 2 + 15/3;

  2. Abs(-35) + 65;

  3. 378 Div 10*2 + Round(5.97) ;

  4. Sqr(Sin(3*Pi/4)) ;

  5. a + Sqrt(b) ;

  6. aSqrt(Sqr(a)) ;

  7. 3 * 2E+2;

  • Integer;

  • Real;

  • LongInt;

  • Byte;

  • ShortInt;

  • Word;

  • Single.




  1. Обчисліть значення та вкажіть тип виразу 315 Div 100*2 + 122/12.

  • 61;

  • 62;

  • 64;

  • Integer;

  • Real.

  1. Вкажіть оператор, після виконання якого на екран буде виведено значення змінної А числового типу.

    • Write(A) ;

    • WriteLn(A) ;

    • Write(' A ') ;

    • WriteLn(' A ').

  2. Що буде виведено на екран після виконання оператора Write(' S= ', S) , де S : Integer, і S = 10?

    • ' S= ', S;

    • S = S;

    • S = 10;

    • ' S = ', 10;

    • ' 10 = ', S;

    • ' 10 = ', 10;

    • 10.

  3. Вкажіть неправильно записані оператори надання значень, якщо var a, b : Real; c : Integer; .

  • a := b * c;

  • c := Sqrt(c) ;

  • a := c Mod a;

  • c := Abs(a + b) ;

  • a := c Mod a;

  • c := Trunc(a + b).






Програмування алгоритмів лінійної структури




Схожі:




База даних захищена авторським правом ©lib.exdat.com
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації