Поиск по базе сайта:
Національна французька література змістовий модуль І. Важливіші тенденції розвитку французької новелістики ХІХ ст icon

Національна французька література змістовий модуль І. Важливіші тенденції розвитку французької новелістики ХІХ ст




Скачати 25.65 Kb.
НазваНаціональна французька література змістовий модуль І. Важливіші тенденції розвитку французької новелістики ХІХ ст
Дата конвертації18.06.2013
Розмір25.65 Kb.
ТипДокументи

НАЦІОНАЛЬНА ФРАНЦУЗЬКА ЛІТЕРАТУРА


Змістовий модуль І. Важливіші тенденції розвитку французької новелістики ХІХ ст.

Тема 1. Новела як окремий літературний жанр, її походження, еволюція. Особливості розвитку новели у ХІХ ст. Художньо-стилістичні особливості новели.

Тема 2. Проспер Меріме (1803-1870) як новеліст. Особливості новелістики письменника, роль деталі, лаконізм розповіді. Лексико-стилістичні особливості новел «Матео Фальконе», «Таманго», «Подвійна помилка», «Здобуття редуту».

Тема 3. Продуктивність стилю Оноре де Бальзака-новеліста (1799-1850). Особливості художнього стилю письменника, змалювання середовища, в якому розгортається сюжет. Аналіз творів «Батько Горіо», «Невідомий шедевр».

Тема 4. «Італійські новели» Стендаля (1783-1842). Історія написання, сюжетні джерела. Майстерність змалювання сюжетів. Аналіз новел «Ваніна Ваніні» та «Ченчі».

Тема 5. Гюстав Флобер (1821-1880) як романіст і новеліст. Видання «Trois contes», багатогранність трактування сюжетів. Флобер як витончений стиліст. Аналіз новел «Проста душа» та «Іродіада».

Тема 6. Еміль Золя (1840-1902). Огляд життєвого і літературного шляху. Роки навчання, журналістські дебюти письменника. Золя і «позитивістська теорія». «Ругон-Маккари» – широке соціальне полотно.

Тема 7. Еміль Золя – новеліст, участь письменника у літературних школах кінця 70-х рр. ХІХ ст. Аналіз новели «Напад на млин», характеристика образів, художні особливості відтворення поняття «людина-природа».

^ Тема 8. Гі де Мопассан (1850-1893). Життєвий і літературний шлях. Журналістські дебюти письменника. Майстерність новелістики.

Тема 9. Альфонс Доде (1840-1897), новеліст. Поезія та ліризм «Листів з мого млина», бурлескність трилогії про Тартарена, реалізм роману «Джек».

Тема 10. Едмонд (1822-1896) і Жуль (1830-1870) Гонкури – «два таланти, які творчо злилися в одне ціле». Реалістичний роман як головний літературний жанр письменників.

Тема 11. Едмонд і Жуль Гонкури. Роман «Жерміні Ласерте» та «Щоденники» письменників. Роман «Брати Земганно».


Самостійна робота


  1. Стильова багатогранність новели Пр. Меріме «Взяття редуту».

  2. Продуктивність стилю О. де Бальзака-письменника.

  3. Розкриття світу дитини у новелах Гі де Мопассана.



Індивідуальне навчально-дослідне завдання


Дослідження особливостей новелістичної майстерності французьких письменників-класиків ХІХ ст.


Питання для модульної перевірки знань


1. Новелістика як специфічний літературний жанр.

2. Роль деталі як особливого стилістичного компоненту в новелістиці Пр. Меріме.

3. Характеристика «Італійських новел» Стендаля: сюжетні джерела, психологізм образів.

4. Майстерність О. де Бальзака-новеліста: інтер’єр, зовнішній вигляд персонажів як компоненти лексико-стилістичних засобів письменника.

5. Особливості стилістичної майстерності Г. Флобера-новеліста: проникнення у внутрішній світ людини.

6. Відтворення Е. Золя взаємодії поняття «людина-природа». Позитивістська теорія у творчості письменника.

7. Стильова багатогранність новелістики А. Доде (ліризм, бурлескність, реалізм).

8. Стильова багатогранність новели Е. де Гонкура «Брати Земганно».

9. Гі де Мопассан – новеліст. Аналіз тематичних новелістичних циклів письменника.

10. Єдність літературних жанрів у французькій літературі 30-90 рр. ХІХ ст.




Схожі:




База даних захищена авторським правом ©lib.exdat.com
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації